pátek 11. července 2014

Narozeninový dárek

Krásný den všem. Jistě každý z nás má nějaké přání, které by si chtěl v průběhu svého života splnit. Někdo má jen jedno a někdo, jako třeba já, jich má hned několik. Mým dlouholetým přáním bylo, letět balónem. A protože jsem let dostala jako narozeninový dárek, ukážu vám teď několik fotografií.

Nejdříve je třeba připravit balón i cestující na hodinovou plavbu nebeskými výšinami.
 
 
A pak už si jen užívat té krásné volnosti. Letěli jsme přes zámek Konopiště a foteček jsem pořídila jen málo a to schválně. S fotoaparátem u oka si totiž není možné vychutnat ten krásný pocit...

 
 
Výška 1 200m.
 
 
 
 
 
Lety probíhají především v odpoledních až večerních hodinách a trvají přibližně hodinu. Na konci letu jsou účastníci pokřtěni ohněm, zemí a vodou ( šampaňským, což je také skvělá alternativa)  jsou pasováni na knížata či kněžny, podle místa, kde balón dosedl na zem. Já jsem od té doby kněžna Romana z Budkova a vlastním několik nepatrných metrů pozemku v této lokalitě, ale až ve výšce dvou metrů nad zemí ( to aby po té louce mohla pohodlně projíždět zemědělská technika chichichi).
 
Spolu s manželem si říkáme: Lidé se dělí na dvě skupiny. Ty co si své sny plní a ty co své sny opouštějí. My patříme do té první skupiny. Ale vy všichni ostatní- plňte si své sny.
 
Vaše kněžna Romana
 

Žádné komentáře:

Okomentovat