neděle 19. října 2014

První kulaté narozeniny


Je to až k nevíře, že už uplynulo deset let od doby, kdy světlo světa spatřila naše Bobulka. Včera u nás proběhla narozeninová oslava, na kterou jsem v rámci zachování mého duševního zdraví odmítla pozvat půl školy. Konečný verdikt tedy zněl pět malých slečen a přání oslavenkyně, aby oslava probíhala v pirátském duchu. Bylo tedy nutné postarat se o patřičnou výzdobu a hlavně bojovku, na jejímž konci měl být nalezen pirátský poklad. A protože počasí ani terénní úpravy okolo villy neumožňují pátrat venku, honba za pokladem se odehrávala pouze v domě. Vytvořila jsem několik strašidelných map, které byly ovšem nacházeny pouze po odhalení určitého počtu indicií, aby se holčinám pořádně protočily mozkové závity. Každá indicie obsahovala klíčové slovo a bez jeho odhalení nebylo možno najít indicii další. Děvenky běhaly po ville tak dlouho, až je poslední mapa poslala na půdu. Tam jsem mezi trámy vypnula pavučiny vyrobené z chemlonu ( mnozí z vás jistě pamatují) a ty jsem "ozdobila" háčkovanými pavouky ( http://www.garnstudio.com). Uznávám, že pavouk profesionál by ze mě pravděpodobně nebyl, ale soudě podle holčičího kvílení se tato strašidelná výzdoba neminula účinkem. Atmosféra byla podtržena množstvím svíček ve skleničkách, a protože ve ville už kdysi hořelo, raději jsem, čistě z bezpečnostních důvodů, hlídkovala poblíž, aby holčičí třeštiprdla nepodpálily půdu. Nakonec, přímo ve věži za vlajkou s lebkou a zkříženými hnáty byla objevena bedna s pokladem...


 





 Doufám,že na fotkách bude alespoň něco vidět. Lebku jsem musela vyfotit za denního světla, protože na tmavé půdě byla i fotka moc tmavá. Dalším přáním bylo upéct narozeninový dort se srdcem a růžičkami z marcipánu. Ty zrovna každý den nedělám, chyběl mi cvik a tak jsem si s nimi hrála skoro dvě hodiny a zde je výsledek.


 A detail pohoštění v pirátském duchu...



Romana


2 komentáře:

  1. Terče velká gratulace k 10. narozeninám od tety Dany a Romče velká pochvala za ten nápad, za dortík, za poklad, pavouky.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Danuško, mockrát děkuji za gratulaci, hned jsem ji tlumočila oslavenkyni. A Tobě díky za pochvalu. Hezký den Romana

      Vymazat