neděle 20. září 2015

Dnes do oranžova

Podzim už pomalu klepe na dveře a tak jsem se rozhodla trošku ozdobit vchod do villy. Ke svému tvoření jsem měla nezvykle klidné podmínky, protože rodinka se mi na víkend rozprchla a tak mi šla práce od ruky.
Dekorace tvoří: několik svázaných větví ( ukořistěno na procházce)
smrček, který už třetím rokem pěstuji v květináči ( nalezen v lese a někým vyrytý ze země)
stará bandaska (opět jeden ze sklepních pokladů)
dýně ze zahrady ( stačilo pohodit semínko na kompost)
přírodniny a oranžové stuhy


 
Součástí výzdoby je i vítací cedulka s motivy dýní, šitá i vyšívaná. Tato cedulka bude za měsíc vítat hosty při jedné oslavě, ale podrobnosti si zatím nechám pro sebe. Možná jen naznačím, že oslava bude v halloweenském duchu, takže mě teď čeká spousty vymýšlení a především tvoření. 


 
Jen doufám, že mi dekorace na schodech vydrží, protože naše psina občas přemísťuje ozdůbky po zahradě dle svého vlastního vkusu...:)
Romana

Žádné komentáře:

Okomentovat