pondělí 19. října 2015

Jak oslavit jedenácté narozeniny...

Po roce se u nás opět konala narozeninová oslava naší Bobulky a tentokrát jsem byla postavena před úkol, aby se konala v Halloweenském duchu. Nejlepší je tvořit na dětská přání,že? A tak se vymýšlelo a já následně šila, tvořila, háčkovala, kreslila...
Nejdříve bylo potřeba rozdat pozvánky, jejichž součástí byl i jídelní a nápojový lístek a také jedna hrubka, protože jsem při všem tom tvoření jaksi zapomněla správně česky myslet...:)

A co by to bylo za oslavu, pokud by byly servírovány obyčejná jídla.Zavřela jsem se tedy do kuchyně a vznikly pokrmy hodné halloweenského rejdění.



Součástí rejdění musela samozřejmě být i "bojovka". Vytvořila jsem několik cedulek, které jsem nejdříve namočila do černého čaje a pak opálila nad svíčkou, aby cedulky dostaly vzhled starého pergamenu. Následně jsem vymýšlela texty, které obsahovaly indicie, po jejichž odhalení byl nalezen další pergamen. Nutno podotknout, že některé indicie daly holčinám pořádně zabrat... A co teprve, když byl nalezen záhadný klíč,který otevřel tajemnou skříňku plnou sladkostí a poslední indicie, která je všechny poslala na půdu, která se nám proměnila v tajemný les.

Nejenom že v tajemném lese rostly houby, chodili všelijací hmyzí návštěvníci, létal netopýr a pavouci lovili mouchy, ale podivné příšerky se nám schovaly i pod trámy. Ještě že celé toto divadlo měl pod kontrolou Zombie, který vše sledoval bystrým okem zpoza umělého hřbitova...



A protože Zombie byl součástí programu jako pozvaný host, přidávám ještě pár fotografií. Opět se jedná o šitou postavičku vysokou 73cm a i přesto, že je to Zombie, má namalované vlastní srdce ( přece jen jsem do jeho tvoření vtiskla kousek svého já). Tentokrát jsem postavičku upravila jako loutku, takže je možné ho rozpohybovat a pobavit se s ním,což holčiny bavilo.




Romana

P.S. Ještě bych ráda poděkovala mužíčkovi za velkou dávku trpělivosti při přípravách, holčinám, které mě čiperně zásobovaly listy, kaštany a šiškami a dále sousedům, kterým jsem mohla sklidit okrasnou trávu za účelem vytvoření tajemného lesa.

Žádné komentáře:

Okomentovat