pondělí 23. května 2016

Nedávno...

...mě chytla blbá okolo krku. Určitě takové dny také znáte. Nepovedený ranní start, zedníci, kteří pracují na ville byli na uškrcení, rozepře Bobulky s třídní učitelkou a jako bonus konstatování veterináře, že naše psina je hypochondr. Blbá se držela fest a tak jsem šla do protiútoku, no a jak jinak, než prací. Vybudovala jsem nový záhonek ( motyka a krumpáč jsou na blbou náladu opravdu skvělí pomocníci) a ušila polštář, či spíše polštářek za zbytků látek a výšivek.



 

A aby jsme pouze nepracovaly, vyrazily jsme s Bobulkou na vystoupení skupiny Slza, které bylo v sobotu v Žatci. Ačkoliv jsem šla pouze jako dozor, nakonec jsme se obě vlnily v rytmu hudby. Slečna ukořistila i podpisy na plakát a do památníku a když jsem viděla její radost, blbá nálada posledních dní mě opustila definitivně. 

Romana

P.S. Nejnovější hit k poslechu...
https://www.youtube.com/watch?v=vNfecXpw-io

1 komentář:

  1. Polštář vypadá zajímavě a originálně !!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat