čtvrtek 15. září 2016

Zapečená rajčata

Když jsem se probírala fotkami, zjistila jsem, že hodně fotím dobroty z našeho stolu, ale pak je zapomenu dát na blog. Takže dnes to bude nahlédnutí do kuchyně. A protože v parnech která panují vařím lehká jídla, podělím se o recept na zapečená rajčata. A jak je mým zvykem, všeho opět od oka, bez vážení.

Nejdříve jsem na zahradě natrhala spousty rajčat, které jsem omyla a odkrojila vršky. Semínka jsem vydlabala lžičkou a tím mi vznikly mističky na náplň. Na náplň jsem použila mleté kuřecí maso, smíchané se sýrem s modrou plísní, vejcem a opravdu velkým množstvím bylinek- petrželka, bazalka, rozmarýn. Nesolila jsem, protože sýr byl slaný dost, ale pepř už jsem dala. Do pekáčku stačilo nalít olivový olej, vyskládat rajčata a zapéct. A voila- lehký oběd nebo večeře je na světě.


Píši spousty rajčat, ale na focení jsem jich ukořistila jen šest. Hladovci hladoví mi zbytek stihli zbaštit :)
Romana

Žádné komentáře:

Okomentovat