neděle 18. prosince 2016

Tři (cet) oříšků pro Popelku

Vyšívané oříšky mě opravdu baví. Pro někoho piplačka, ale pro mě úžasný relax. Největším problémem pro mě ale bývá sehnat právě ty oříšky. Tak, aby byly akorát velké, šly dobře vylouskat a nepoškodila se skořápka, ale hlavně aby byly čisté. Letos se mi zadařilo, oříšků a tedy i skořápek mám dost a tak jsem se dala na vyšívání. Dnes malý závdavek, ale rozhodně nekončím. Možná zkusím i jiné barvy a motivy.



Ale teď pádím, musím chvilku dělat veverku, abych měla skořápky do zásoby.
Romana

2 komentáře:

  1. Romčo, to jsou nádherné ozdobičky. Já se na ně také každý rok chystám, ale nakonec mé plány ztroskotají na tom, že nemám ty skořápky :-) Přeji krásný nový rok A.

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko děkuji. Já jsem teď ukořistila hodně skořápek a hlavně čistých, takže budu určitě pokračovat, ale tentokrát si je nechám pro sebe:) Krásný rok 2017! Romana

    OdpovědětVymazat