pátek 27. ledna 2017

Záložky do knížky

Vždycky mě bavily knížky. Dostávala jsem jich hodně pod stromeček už jako dítě a koncem ledna jsem neměla co číst. Přelouskala jsem kdeco, ale mezi mé oblíbené patří Příhody z černého kufříku, které napsal Archibald Joseph Cronin a Saturnin Zdeňka Jirotky, který soupeří o prvenství s tvorbou Vlastimila Vondrušky.

Jako záložka do knížky mi v dětství sloužil třeba barevný papír. Ale dnes mám záložky jiné. Pár jsem jich vyšila a některé papírové mi vyrobila Bobulka.

Návod na tuto zimní dvojici jsem našla na internetu. Líbila se mi. A jako dekorace knížky po babičce z předválečných let.

 

Romana

2 komentáře:

  1. Krásně zimní !!!
    Taky jsem o víkendu jednu s výšivkou došila, ale tolik křížků nemá.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Zimní inspirace z internetu. A ještě jsem našla kočičí záložku...
    Hezký den. Romana

    OdpovědětVymazat