úterý 28. února 2017

Happy anniversary

Podle cvrlikání, které se ozývá venku a podle rašících krokusů a sněženek na zahradě není pochyb, že jaro se nezadržitelně blíží. Já už mám za sebou první kafíčkování na zahradě, na lehko jen v mikině.

Zamilované skřítky jsem našla na internetu. Vyšívala jsem na Aidu barvy ecru, ale mohl by být klidně i tmavší odstín, aby bílá barva na fotkách líp vynikla.


Výšivka je zatím bez rámečku olemovaná pouze březovými větvičkami. 

Přeji krásné předjaří!
Romana

2 komentáře:

  1. Uf, tak u nás to ešte na kafe von v mikine ešte nie je, ak tak, len v páperke, ak si mám aj posedieť pri popíjaní :-(
    Romanka, máš to krásne, aj ja obrázok poznám, z pinterestu. A ten rámik je super, dobrý nápadík!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo- ještě že máme Pinterest! :) Jsou tam krásné nápady. Romana

    OdpovědětVymazat