úterý 4. dubna 2017

Spring

Dnešní příspěvek by měl patřit neznámé ženě, která mě oslovila, když jsem umolousaná, zpocená a vůbec nevábně vyhlížející plevelila a osazovala zahradu. Ta dobrá duše přišla s nevinným dotazem, zda bych nechtěla bohyšky- květiny, které se hodí do nejednoho zákoutí, kde by jiné rostliny skomíraly. Že prý jich má na své zahradě hodně a ráda se podělí. Samozřejmě, že jsem chtěla. Abyste rozuměly milé spřízněné zahradnice, osázet zahradu u villy s třemi tulipány je jaksi nemožné vzhledem k velikosti fotbalového hřiště a tak od loňského podzimu množím a řízkuji jak divá. Nějaké kytí jsem samozřejmě nakoupila, ale i tak mě nabídka neznámé dárkyně více než potěšila. To jsem ale netušila, že je i akční! Dříve než jsem vsadila dva keříky, byla kolmo zpět s taškou pečlivě označených bohyšek různých druhů a barev a postarala se něvědomky o rozšíření mé budoucí bohyškové sbírky. Sláva takovým dobrým duším! Za takový dobrý skutek jsem oné dámě nachystala balíček z mé srdíčkové tvorby, tak doufám, že potěší.
K


Vzor pro tuto výšivku jsem si opět našla na internetu (já ho nemít, tak nevím, odkud bych čerpala nápady). Abych byla přesná, jedná se o sadu čtyř ročních období, jedno lepší než druhé, tak se asi tento motiv dočká pokračování. Tedy hned, jak zasadím všechny bohyšky...:-)

Krásné jaro!
Romana

2 komentáře:

  1. Romanka, takže je to dôkaz, že stále medzi nami nájdeme dobrých ľudí! Pani je skvelá!
    Jar na výšivke je super! Určite aj ďalšie ročné obdobia budú také nádherné! A stým internetom to mám aj ja. Všetko čerpám z pinterestu. Bez neho ani nevyšívam :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Danielko, ani nevíš, jakou jsem měla radost. Není nad hodné duše, které nám dělají příjemné dny. Zdravím a jdu hledat nové vyšívací motivy...:-)
    Pa Romana

    OdpovědětVymazat