čtvrtek 4. května 2017

Jak z dobové reklamy...

...je tento obrázek s motivem pečlivé hospodyňky. Určitě si z dětství také pamatujete ten chladivý dotek čerstvě povlečených duchen, které se ráno větraly v otevřeném okně a byly tak těžké, že se pod nimi nedalo pohnout. Běloskvoucí a voňavé prádlo úhledně srovnané ve skříni, to byla chlouba každé hospodyňky. Praní býval vyhrazen jeden den v týdnu, kdy se ani nevařilo, jen se drhlo na valše, máchalo, sušilo, bělilo...



Prádlo bílé jako sníh na šňůře se suší
voňavé a nažehlené
do šuplíku uložené
pilné ženě sluší.

 

Romana 

7 komentářů:

  1. Uf, ďalšia krásna výšivka, ktorú mám aj ja v tablete a v pláne, len neviem kedy sa dostane na rad :-)
    SUPER!!!

    OdpovědětVymazat
  2. A to množství dalších vzorů, co mám uloženo! Potřebovala bych nafouknout den o pár hodin...:-) díky Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. alebo niekoľko životov :-)
      sme na tom rovnako!

      Vymazat
  3. Nádherné !!!
    Tento typ výšivek se mi moc líbí, ale zatím jsem nic nevyšila. Většinou se pustím do něčeho menšího.
    Přeji krásné dny !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu já se poohlížím také po menších motivech, přes léto u vyšívání moc nevydržím. Ale ještě nafotím dvě výšivky ze zimy, než začnu pátrat po malých vzorech. Romana

      Vymazat
  4. Nádherná výšivka, retro motív, super prevedenie...
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Aďko děkuji, ještě mám v plánu další podobné... Romana

    OdpovědětVymazat